21.3.09

segarang pukol satu

Salam semua,
Fada suatu malam.... pagi kot. Aku tengah design-design majalah fitrah. Tetibe aku teringin nak hapdet balek blogku ni yang berhabok ni. Ye la tak akan nak biar cam tu je kan. Pastu mule-mule teringin nak uat blog ni mampos, kene ganti ngan werdpress. Blog aku yang wp tu tak yah cerite aa die pnye kehapdetan, lagi PhD. Pastwo aku pergi a delete blog uh, nak uat balek yang baru sebab yang tu bahase arab. Skali bile aku delete.... Apakah?

Tak buley uat yang baru. Bile aku gi surf forum die, die clarify memang domain blog yang da delete tak bole uat baru gne domain same. Bafak sengal. Jadi aku smbong a balek gune blogger. Moga Die tolong aku menten. Okay soalan cepumas. So eimyan, ape beze blog ko yg ni dengan eimyan.com yang gelabah tuh?

1. Name domain... Obviesli
2. Blog ni post die semue stok pendek-pendek je..... macam mang punye
3. Blog sane lebih kepade diari (sape perlekeh aku sekeh die)
4. Ni gne bahase. Lagi obviesli
5. Ntah. Dah r.... Aku nak smbong uat fitrah

Sekian.